Frankrike :)

Hej :)
Nu e jag hemma hos pappa och väntar på att maten ska bli klar, det blir pasta med någon sås det blir gott :)
Imorgon klockan 7 går bilen hemifrån och då åker vi till arlanda men planet går inte förens 10 förstår inte riktigt varför vi ska åka så tidigt men men :P När vi kommer till Arlanda så ska vi äta frukost och sen gå på planet :) Jag åker med pappa, martin, ninni och linn :) Ninni och Linn är min barndomsvänner dom är två goa tjejer dom! kärlek till dom! Sen blir jag borta i 9 dagar kommer troligtvis inte blogga över huvudtaget, sorry.. men det kanske blir något mer inlägg ikväll, who knows :P
Men jag kommer inte hinna något till skolan imorgon kommer inte ens hinna säga hej då till alla mina underbara vänner :( hemskt... Men jag ska kanske träffa Victoria en snabbis ikväll måste verkligen snacka med henne och säga hej då!
men nu ska jag äta :P
KOMMER SAKNA ER MINA SÖTNOSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0